لیگ برتر ایران برای بازی فیفا Persian Gulf League for Fifa

این وبلاگ تلاش می کند لیگ خلیج فارس ایران ( شامل نقل و انتقالات، چهره ، لباس تیم ها و دیگر موارد)را برای بازی فیفا بروز نگه دارد.

لیگ برتر ایران برای بازی فیفا Persian Gulf League for Fifa

این وبلاگ تلاش می کند لیگ خلیج فارس ایران ( شامل نقل و انتقالات، چهره ، لباس تیم ها و دیگر موارد)را برای بازی فیفا بروز نگه دارد.

دانلود پچ EAPGL v2.00 - لیگ ایران 96-95 برای فیفا14

نسخه جدید پچ لیگ برتر ایران نیم فصل دوم فصل 96-95 - EAPGL 2.00


درود.

نسخه دوم از پچ EAPGL  آماده شده و می‌توانید آنرا برای نخستین بار از وبلاگ ما دانلود نمایید 

بروزرسانی‌ها در نسخه 2.00:

بروز رسانی تمامی نقل و انتقالات  نیم فصل دوم تا تاریخ 12 بهمن 95

بروزرسانی لباس جدید تیم‌های لیگ برتری + لباس دروازه بانی جدید

بروزرسانی شماره لباس بازیکنان

افزودن تیم ملی ایران به فهرست تیم های ملی + لباس آدیداس 

قابلیت بازی با تیمهای لیگ برتری در حالت تورنمنت، کاپ و Career Mode

سازگار با پچ موددینگ وی نسخه 12

افزودن فیس  برای  چند  بازیکن  تیم ملی ایران

 

 

 باگ‌ها:

 این پچ با پچ مودینگ وی 12 سازگار شده و بازی در حالت لیگ،تورنمنت و کریر تست شده است و مشکلی دیده نشده است اماازآنجاکه لیگ ایران جایگزین لیگ بلژیک شده است، برخی باگهای جزئی ظاهری مشهود است و سعی می‌شود در نسخه‌های بعدی رفع شود، در صورت مشاهده باگ‌هایی که احتمالاً وجود دارند در قسمت نظرات عنوان کنید.


برای دانلود پچ از لینک زیر استفاده کنید، حجم فایل 113 مگ

  DOWNLOAD

مراحل نصب 

مراحل نصب به شرح زیر است،همچنین  از طریق این ویدیو نیز می‌توانید در یوتیوب مشاهده کنید

1-ابتدا نسخه خام بازی را نصب نمایید

2- پچ MODDINGWAY نسخه 12 را دانلود و نصب نمایید  و دیتابیس بازی را با MODDINGWAY SELECTOR روی 12 تنظیم نمایید. (باید  قبلش نسخه های 10.0.1 و 11.0 و  11.5.0 را به ترتیب نصب کرده باشید)

3- پچ EAPGL 2.0 را از حالت فشرده خارج و پوشه GAME را به مسیر نصب بازی منتقل نمایید

4-با نرم افزار CREATION MASTER 15 فایل eapgl mdw2.cmp موجود  در پوشه پچ را IMPORT نمایید.

5- بازی را با نرم افزار CREATION MASTER 15  ریجنریت REGENERATE نمایید و پس از ذخیره تغییرات برنامه را ببندید و بازی را شروع نمایید.

موفق باشید



پیش نمایش


نظرات 25 + ارسال نظر
ابوالفضل جمعه 5 خرداد 1402 ساعت 21:16

عالی و ممنون

shantya دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت 19:22

سلام نمیشد بی زحمت لینک دانلود مودینگ وی ها رو هم بزارید

دانیال پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 02:35 Http:// hhhhhhhh

برای اندروید است

خیر

Ata یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 01:49

سلام اقا تعداد فیس های بازی خیلی کم هست اپدیت برای این بازی منتشر نمیشه؟

سلام در سایتهای دیگر جستجو کنید.

محمد طاها جمعه 8 فروردین 1399 ساعت 21:37

سلام این برای فیفا۲۰۱۵ هم میشه؟؟؟؟

سلام.
خیر

کالدرون یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 15:08

این پچ بر روی گوشی های اندرویدی هم نصب میشود؟

خیر

امید چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 19:59

سلام لینک دانلود کجا است برای اندروید هستش

سلام لینک دانلود روی Download کلیک نمایید

محمد پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 08:33

با سلام ببخشید من وقتی تو نرم افزار cm15 از منوی file فیفا 14 رو انتخاب میکنم ارور unable to retrieve information from the registry رو میده تو رو خدا کمکم کنید

ali سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 16:06

سلام اگر پچ اپدیت نصب کنیم خراب میشه؟

امتحان نکردم احتمالا خراب بشه.

علی سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 13:31

سلام من که وارد بازی میشم شماره های بازیکنان رو نداده به جاش رنگ سبز و آبی راه راه داده تو بقیه لیگ ها رنگ بیراهنا سبز و آبی راه راه داده لطفا راهنمایی کنید

سلام. پچ را ناقص نصب نمودید دوباره نصب نمایید.

mahdi kadkhoda دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 02:09

سلام
میشه ایدی تلگرامتون رو برام بفرستید کار واجبی دارم

محسن دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 14:32

سلام خسته نباشیذ...تو قسمت اضافه کردن پچ وقتی import میزنم ارور میده...مشکل از کجاس؟

سلام آقای محسن، شما احتمالاً از Creation Master 14 استفاده مینمایی،‌اگر از Creation Master 15 استفاده کنی آن ارور را نمیدهد، اگر چه آن ارورها را تایید کنی هم ایمپورت میشود، اما خب بهتر است از Creation master 15 استفاده نمایید

s پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 20:22

دوست عزیز از چه نرم افزاری برای ساخت ریپلی لوگو لیگ برتر ایران استفاده کردین؟
من دوست دارم رو این پچ کار کنم چون خودم چن سالی دارم ادیت فیفا اتجام میدم
ولی فقط با cm کار کردم
برا ریپلی لوگو از چه نرم افزاری استفاده کنم؟

سلام دوست گرامی، ریپلی لوگو در حالت ساده یک تصویر png میتونه باشه که دیگه بسته به سلیقه خودتون داره اگه بدون زمینه باشه بهتره، برای نصبش هم باید از Fifa File Explorer استفاده کنید و کد لیگ هم مد نظر قرار بدید.رپلی لوگو سه بعدی هم حرفه ای با نرم افزار بلندر میتونید بسازید. کمکی بود درخدمتم

S یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:57

سلام، من دیشب این پچ رو دانلود کردم
به نظر من برا این پچ خیلی زحمت کشیدین، ایرادایی که هست جزئی و میشه حل کرد، اصل کار لباس تیم ها و مینی فیس که خیلی خوب کار کردین. از شما ممنونم.
میبخشید آپدیت جدید نمیاد براش؟

سلام، ممنون از شما، اگر آپدیت بیاد در وبلاگ قرار میگیره، فعلاً خیر

محمد یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 19:02

سلام،این پچ با آپدیت نسخه ی 14.0.1 هماهنگه؟؟؟

سلام، خیر

آرمین دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 01:49

سلام. پچتون عاله. اگه امکانش هست استادیوم های ایرانی به پچ اضافه کنید. این طور جذاب تره . در ضمن من و اکثر دوستانم کملا موافقیم که لیگ برتر در این پچ باشه و فیس های با کیفیت تری رو قرار بدید. و لیگ قهرمانان آسیا هم اضافه کنید لطفا.
با تشکر از زحماتتون

سلام، ممنون آرمین
استادیوم باید با نرم افزار طراحی ساخته بشه در حال حاضر چون زمان میبره مقدور نیست.
باقی موارد رو هم در آپدیت بعدی اگر مقدور بود قرار میدم. با آرزوی سال خوب برای شما

sajjad پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 20:13

این پچ هرکاری کردم نشد.انشالله پچ های بعدی .منتظریم.

sajjad پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 13:21

همه مراحل روانجام دادم بازم لیگ ایران اومدولی تیمای بلژیک هست بجاشون .
اصلادرست کارنمیکنه هفت هشت بارچک کردم نمی دونم مشکل ازکجاست.
شایدفیفارودرایوEنصب کردم ازاون باشه.

دیتابیس طوری تغییر داده شده که تیمهای بلژیکی کلاً از دیبتابیس حذف میشن، و تیمهای ایرانی جایگزین میشن. فقط اسم لیگ بلژیک میشه اما تیمها ایرانیه.

شما بعد همه مراحل یکبار داخل بازی Reset all teams رو بزن ،
Customize - > Edit Teams -> Reset Squads
این آخرین کمکی هست که میتونم کنم، چون تمام راه ها رو به شما گفتم، الان دوستای دیگه هم موفق شدن پچ رو نصب کنند.

sajjad چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 19:45

سلام
من فیفاوتمام آپدیت هاش رودانلودکردم ولی هرکارمی کنم نمی تونم پچ روفعال کنم.
فیفاروازسایتdownload.irدانلودکردم بعدازاکسترکت چیکارکنم کرک 5روفقط بریزم

سلام؛
مشکل از کجاست که پچ فعال نمیشه ؟!
بازی رو بعد اکسترک نصب کن، این دو آپدیت هم پشت سرش به ترتیب نصب کن:
http://cdn.download.ir/?b=dlir-game&f=FIFA-14-Update-1-Download.ir.rar


http://cdn.download.ir/?b=dlir-game&f=Fifa.14.Update.2-Crack.5Download.ir.rar

رمز فایل فشرده : www.download.ir


بعدش پچ مودینگ وی 12 نصب کن و وقتی مطمئن شدی پچ مودینگ وی همه چیزش اوکی هست و کار میکنه، اونوقت مراحل نصب پچ لیگ ایران رو هم انجام بده.

کاظم چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 13:18

سلام من یه مشکلی دارم تو کریر تا بازی های لیگ شروع میشه( لالیگا)بعد از اولین بازی از طرف مدیر تیم پیام میاد که عملکردتان ضعیف است. تو یه قسمت دیگه هم تعداد بازی های انجام شده رو ۵۰۰ تا زده و تا فصل ۲۰۳۰ رفته! بعد از یازده هفته هم از تیم اخراجم میکنن نمیدونم چیکار کنم از وقتی پچ لیگ برتر رو ریختم اینطور شده راهی نیس که بشه درستش کرد من بیشتر به خاطر تیم ملی این پچ رو ریختم نمیخوام پاکش کنم اگه راهی هس لطفا بگین ممنون.

سلام؛
مشکل اخراج مربی در کریر ارتباطی به پچ لیگ ایران نداره، این مشکل رو من در نسخه خام بازی هم تجربهشو داشتم، مشکل از کرک بازی هست و دو آپدیت زیر که باید به ترتیب نصب بشوند.
http://cdn.download.ir/?b=dlir-game&f=FIFA-14-Update-1-Download.ir.rar


http://cdn.download.ir/?b=dlir-game&f=Fifa.14.Update.2-Crack.5Download.ir.rar

رمز فایل فشرده : www.download.ir

بزودی هم یک نسخه از پچ منتشر میکنم که فقط تیم ملی ایران رو به پچ مودینگ وی اضافه میکنه، امیدوارم دغدغه شما رو هم برطرف کنه.

sajjad جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 22:38

همون ویدیویوتیوب رواگه بگی نگاه کردم وطبق اون انجام دادم .
الان کل آپدیت کارنمی کنه رفته زمانی که پدروبارسابودمنظورم اینه کل آپدیت خراب شده.

وقتی رفته زمان پدرو، یعنی که دیتابیس روی 12 تنظیم نیست، گاهی اوقات هم باید دوبار پشت سر هم دیتابیس مودینگ وی روی 12 تنظیم کنی. یکبار از ابتدا بازی و پچ رو نصب کن و دیتابی روی 12 قرار بده و همه چیزش رو تست کن بعد مراحل پچ ایران رو با دقت انجام بده.
اگر یک مورد اشتباه انجام بشه باید تمام مراحل از ابتدا انجام داد.

sajjad پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 22:21

سلام
همه کارایی که گفتی انجام دادم ولی وقتی میرم توبازی اسم لیگ ایران شده ولی تیم هاکلوپ بروخه و...بقیه تیم های بلژیکه وخبری ازپرسپولیس وتیم های ایرانی نیست.
راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی؛
نصب و اجرای پچ از این بابت که شما میفرمایید هیچ مشکلی ندارد؛
ازاینرو نکات مهم زیر رو قبل از نصب پچ در نظر داشته باشید و از نو بررسی کنید:
نسخه خام بازی را نصب کنید، مودینگ وی را کامل و به ترتیب نسخه ها نصب کرده و دیتابیس در سلکتور مودینگ وی باید روی دیتابیس 12 تنظیم باشه، گزینه "آپدیت" هم روی DISABLED تنظیم باشه.
هنگام کپی پوشه GAME اگر سوالی پرسیده شد YES را انتخاب کنید
فایل با فرمت cmp که در پوشه پچ قرار داره رو تنها یکبار باید با CM15 ایمپورت نمایید، در غیر اینصورت کار نمی دهد.

بعد از نصب هم حتماً REGENERATE کنید.
یک ویدیو آموزش قرار دادم ، مشاهده نمایید اگر نشد اطلاع دهید.

امیر دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 11:34

سلام داداش
این پچ خیلی اشکالات داره ، مثلا 3 تا بازی که تو کریر میکنی بعدش قرارداد فسخ میشه
2-سن بازیکن ها ، مثلا طارمی 24 سالشه ولی تو پچ 21 سالشه
3- رضاییان راست پا هست اما تو پچ چپ پا هست
4-قدرت ها هم که خیلی اشتباه داره ، مثلا لی لی اولیویرا(دروازه بان سپاهان) قدرتش از رحمتی و بیرانوند بیشتره ، یا مثلا سروش رفیعی و رضاییان قدرتشون از محمدی یا اوکراینی ها کمترن
داداش من تو ساخت پچ مهارت خوبی دارم اگر کمک خواستی برا پچ بگو خوشحال میشم کمک کنم رو ما هم حساب کن یا به ایدی زیر پیغام بده یا ایمیلم اگر کمک خواستی
@amir1apex

سلام
مشکل فسخ قرارداد برمیگرده به کرک بازیُ باید آپدیت بازی فیفا۱۴ بهمراه آخرین کرک رو نصب نمایید.

ضمن اینکه چون کار فردی و غیرتجاریه ایراد در اون بسیاره و کار زیاد داره در هر حال ما هم در خدمت شما هستیم و از تجربیات شما هم بهره خواهیم برد

davoof چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 18:04

سلام هرجا گشتم نرم افزار cm 15 رو نتونستم پیدا کنم در صورت امکان واسه دانلود بزارید

سلام
لینک زیر را با مرور گر باز کنید و در سمت راست صفحه بازشده لینک دانلود به همراه لینک کمکی قرار دارد

ٖhttp://www.moddingway.com/file/45988.html

mohamad سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 13:53

ممنون خسته نباشید
امکانش هست ی عکسی از این قسمت بدید
4-با نرم افزار CREATION MASTER 15 فایل eapgl mdw2.cmp موجود در پوشه پچ را IMPORT نمایید.
نرم افزارو نصب کردم اما زیاد اطلاعی ندارم راجب کار باهاش

سلام ممنون
یه تصویر درست کردم لینک زیر
http://s9.picofile.com/file/8286349218/www.jpg

همچنین آموزش ویدیویی هم گذاشتم
https://www.youtube.com/watch?v=CkybrtXaLP0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد