لیگ برتر ایران برای بازی فیفا Persian Gulf League for Fifa

این وبلاگ تلاش می کند لیگ خلیج فارس ایران ( شامل نقل و انتقالات، چهره ، لباس تیم ها و دیگر موارد)را برای بازی فیفا بروز نگه دارد.

لیگ برتر ایران برای بازی فیفا Persian Gulf League for Fifa

این وبلاگ تلاش می کند لیگ خلیج فارس ایران ( شامل نقل و انتقالات، چهره ، لباس تیم ها و دیگر موارد)را برای بازی فیفا بروز نگه دارد.

دانلود پچ لیگ برتر ایران 96-95 برای فیفا 14

سلام خدمت دوستان.

پچ لیگ برتر ایران برای فصل 96-95 ویژه بازی فیفا 14 برای نخستین بار در این وبلاگ پخش می شود و می توانید دانلود کنید

ویژگی ها:

 لیگ برتر 96-95 ایران  

 جام حذفی ایران

قابلیت بازی در حالت تورنومنت و کاپ 

 تمام نقل و انتقالات تیم ها برای فصل جدید 96-95

 تمام لباس های جدید تیم ها بعلاوه لباس سوم برای برخی تیم ها

لباس دروازه بان ها تماماً شبیه سازی شده

 تبلیغات کنار زمین تماماً واقعی و مختص به هر تیم

بیشتر بازیکنان دارای مینی فیس  هستند ( عکس پروفایل در بازی)

دارای لوگو مخصوص لیگ برتر و جام حذفی  قبل پخش صحنه آهسته و بازپخش

ترکیب تیم ها بر اساس تغییرات فصل جدید

و ....

 

نصب پچ:


برای نصب نیاز به دو برنامه دارید 

1- Creation Master نسخه 15 دانلود

2-  Revolution Mod 14 v.1.4  که در پوشه پچ گنجانده شده است.


پس از دریافت این دو برنامه، مراحل نصب را مانند آنچه که در ویدیو انجام دادم دنبال کنید. دانلود آموزش نصب پچ


  PATCH DOWNLOAD

Video Tutorial for installation

نکته ها:

این بازی تنها بر روی نسخه خام ( هیچ پچ دیگر نباید  باشد) بازی فیفا 14 نصب می شود.

این پچ تنها نقل و انتقالات ایران را پشتیبانی میکند و هیچ چیز جدیدی برای لیگ ها و کشورهای دیگر ندارد.

برای مشاهده پیش نمایش پچ به پست های قبل من مراجهع کنید در این وبلاگ.

این پچ در آینده نزدیک نسخه جدیدش منتشر می شود و رنگ و بوی تیمهای ملی را بیشتر دارد و برطرف کننده باگهای تیم های ملی است، ازین رو منتظر نظرات شما برای بهتر شدن پچ هستیم.


موفق باشید.

نظرات 14 + ارسال نظر
عرفان شنبه 4 تیر 1401 ساعت 16:53

هر وقت میخوام پچو نصب کنم روی open fifa 14 میزنم error 1004 میده

محمد دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 14:24

سلام . میخواستم بدونم بعد از نصب این پچ ، پچ دیگه ای (پچ 2018-19) رو روی این بازی نصب کنم یا نمیشه؟!

سلام. احتمالا به هم ناسازگارن

Salar سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 13:54

توی کریر مشکلی نداره؟

خیر

پوریا شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 20:34

با سلام لطفا سریع جواب بدید

من پچتون رو نصب کردم ولی وقتی که وارد تورمنت ها و مسترلیگ میشوم خطای has stopped workink رو میده

لطفا کمکم کنید

شاهین چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 00:18

اقا مگه این فیفا چهار ده موبایل نیست؟ تو بخش اصلی, لیگ ایران وجود نداره شما یعنی لیگ ایرانو اضافه کردبن

سلام، این پچ برای گوشی همراه نیست و برای رایانه است،
بله لیگ ایران را ساختیم و در بازی گنجاندیم

امیرحسین شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 13:54

خسته نباشید اقا...مشکلی که مطرح شد(نتیجه همزمان) قابل حله؟؟؟

سلام در حال حاضر خیر.

امیرحسین جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 03:10

سلام استاد...من همونیم که مشکل نتیجه همزمان داشتم...خواستم بگم خواهشا بعد از بررسی راهنماییم کنین چیکار کنم...مرسی

در حال بررسی هستم، اگر در توانم بود اصلاح میکنم، چون تیم های ایرانی که گزارشگر فیفا نمیتونه اسشونو تلفظ کنه و باید از پیش ضبط شده باشه

امیرحسین یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 05:42

آقا باعرض خسته نباشید...پچتون عالی بود و منم تونستم ایمپورتش کنم...فقط یه مشکل دارم...در لیگ هایی مث لیگ آلمان که لیگهای حرفه ای هستند در حین بازی توی تورنمنت یا لیگ یا... نتایج بازی همزمان در گوشه بالای صفحه به نمایش درمیاد اما در لیگ هایی مث همین لیگ ایران یا لیگ هلند نتایج به نمایش درنمیان...ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنید...خیلی واسم مهمه این قضیه...مرسی

راستش تابحال به این مشکل ‍‍‍پچ فکر نکرده بودم ولی خب بررسی میکنم

امیرحسین صالحی پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 02:41

آقا دمتون گرم...خسته نباشید

mohamad جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 16:23

تشکر و خسته نباشید بابت ساخت این پچ
منتظر آپدیت های(نیم فصل دوم و رفع باگ ها) بعدیم باشیم؟ ک ایشالا با پچ های مودینگ وی هم سازگار باشه

سلام و ممنون، بله منتظر باشید در چند روز آینده.

علی سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 20:16

چطور می توانم بازی را نصب کنم

سلام دوست عزیز
اگر منظورتان نصب پچ لیگ برتر است آموزش نصب را ازلینک زیر دانلود کنید:
http://s9.picofile.com/file/8279184026/eapgl_blogsky_com_Tutorialv1617.rar.html
اگر بازی فیفا14 ندارید از سایت زیر دریافت نمایید:

https://download.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-fifa-14-%D9%81%DB%8C%D9%81%D8%A7-2014-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3/

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 19:13

https://telegram.me/LoooordAmir

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 19:13

باشه مشکلی نی،ایدی تلگرام میدم بهت درموردش حرف میزنیم

ممنون

امیر سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 17:09

سلام
من تونستم پچت رو با موندیگو ورژن ۱۱.۲ مچ کنم،منم ادیتور فیفا هستم اگه خواستی بگو تا پچ جدیدت رو برات بفرسم

سلام امیر، ممنون که این کار رو کردی و وقت گذاشتی
من خیلی تلاش کردم که با مودینگ وی ست کنم اما خسته شدم و پچ رو بدون درنظرگرفتن مودیگ وی منتشر کردم.
اگه روش ست کردنش رو بگی بیشتر خوشحال میشم، چون میخوام پچمو بروزتر کنم و با نسخه های بعدی مودینگ وی هم ستش کنم
سپاسگذار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد